Job 13 van 19


Report this listing

Solliciteren



Customer 1st line medewerker


Functie

Als Customer Service 1st line medewerker werk je binnen de Secure Technology Solutions dienst.


Je ontvangt en behandelt de aanvragen van klanten om bij te dragen aan een optimale dienstverlening conform de contractuele bepalingen.



  • - Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor de klant door telefonische oproepen te beantwoorden.


    - Je verwerkt tijdig en volgt de betreffende aanvragen nauwgezet op.


    - Indien nodig stel je creditnota's op.


    - Je zorgt ervoor dat je over actuele klantendossiers beschikt door de klantengegevens te beheren.


    - Je voert administratieve taken uit, zoals het klasseren van cases en het opzoeken van gegevens in klantendossiers.


    - Je blijft continu op de hoogte van de evoluties en ontwikkelingen binnen onze sector.

Jouw profiel

  • Mijn excuses voor het misverstand. Hier is een aangepaste versie van de tekst:


    - Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels en je bent bereid om deze taalvaardigheden verder te ontwikkelen.


    - Klantgerichtheid, sterke communicatieve vaardigheden en stressbestendigheid zijn jouw troeven.


    - Je bent leergierig van aard.


    - Discipline is voor jou vanzelfsprekend bij het strikt volgen van procedures.


    - Je hebt affiniteit met werken op de computer.


    - Ervaring met SAP, MS Office & ServiceNOW is een pluspunt.


    - Je staat open voor flexibele werktijden (07u-15u; 15u-23u; 23u-07u & weekend: 07u-19u; 19u-07u); parttime is mogelijk.


    - Bij voorkeur ben je in het bezit van een rijbewijs B en een eigen voertuig vanwege de flexibele uren.

  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • De activiteiten van een team coördineren

Aanbod

  • Mijn excuses voor de verwarring. Hier is een gewijzigde versie:


    - Een boeiende en zinvolle functie met een maatschappelijke dienstverlening.


    - Een gevarieerd takenpakket in een aangename werkomgeving met aandacht voor ergonomie.


    - Een uitgebreide opleiding en praktische begeleiding gedurende de eerste maanden.


    - Een voltijds contract van onbepaalde duur.


    - Locatie van tewerkstelling: Vilvoorde.


    **Details:**


    - Een vliegende start van je carrière met een aantrekkelijk loon- en voordelenpakket.


    - Een onbepaalde duur voltijds bediendencontract van 37 uur per week.


    - Competitief salaris (bovengemiddeld voor dit type functie).


    - Extra premies voor nacht- en weekendwerk ter compensatie van onregelmatige uren.


    - Maaltijdcheques ter waarde van 8 euro per 8 gepresteerde uren.


    - 13e maand vakantiegeld.


    - Mogelijkheid om deel te nemen aan een hospitalisatieverzekering (bijdrage volledig voor rekening van de werknemer).


    - Kansen voor doorgroei binnen het team of de ploeg.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht